Vårt universum

När jag kollar på den här videon faschineras jag bara, och jag känner faktiskt Guds kärlek. Tänk vad lite vi vet om vad som finns där ute. Vi har inte ens sett alla delar av världen. Det har tagit oss lång tid att upptäcka vad som finns bartom vårt solsystem och vintergatan. Vår granngalax vet vi lite om, men hur ser de alla galaxerna ut egentligen? Men Gud vet allt. Han vet precis var han placerade varje galax, planet och stjärna. Det är mäktigt. Ibland undrar jag vad han skapade allt det för, förutom att vi ska tänka på honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart bra video! Jättekul att du visar den på din blogg!

Här kommer en video som du oxå skulle gilla!
http://www.youtube.com/watch?v=6m4NI2Rdt64

Svar: Ska kolla :) har inte tagit mig tiden bara.
Liene Svärd

2014-11-07 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liene.blogg.se




RSS 2.0