Populär personlighetstest

Jag gjorde testet redan i våras på något som heter "Hela livet" på frälsninsgarmén. Men jag avslutade kursen så fort jag kände att det bara tog upp min tid och energi som jag hade så lite av ju. Hade förväntat mig något mer. Nu har jag gjort den igen då den går runt på blogg esse just nu. Tycker resultatet passar in på mig. Kanske kan sånt här hjälpa någon att komma på vad hon/han ska göra i sitt liv?

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

 

Gör testet här: se.41q.com


Nothings gonna hold me back I'm gonna fly so high So high away Fly

When I saw some of you
You took from the Lord your NEW wings
You had this look on your face that said, "Yeah, these are new
But I still have the memory of how it felt when I flapped my broken wings"

And I saw this fear in your eyes
What will it feel like to flap my new wings?
Will I have the pain? Will I still remember?
And then I saw the Lord, look into your eyes
And they penetrated and then He said, THE PAIN SHALL CEASE
He said, "Even the MEMORY shall be released
Even the pain I shall take upon Myself"

"For I will NOT give you a NEW THING that will cause you pain
So DON'T BE AFRAID to fly
For eveything that I give is good
You will Fly in My goodness
Fly in My love
Safely under My wings
You will fly in My faithfulness
Fly in My comfort
Fly in My mercy"

"So STAY CLOSE to Me
Fly with Me
Don't EVER go away"
 
 

liene.blogg.se




RSS 2.0