Jag bakar

Hej! Hur står allting till? Här är allt väl, eller det flesta i alla fall, och så många roliga saker har hänt på sista tiden. Jag har börjat baka igen, fortsätter spela in musiken och jag ser fram emot att smått börja leda lovsång i kyrkan. Dags att fylla sitt liv med något meningsfullt och något man tycker om att göra! Även om man får göra många saker man gillar mindre, men kom ihåg att även de kan vara viktiga.
 
Några bilder på det jag bakat den senaste tiden:
Någon chokladkaka med kastanjepuré både i smeten och frostingen.
Det här bakade jag igår. Klassiska lussebullar med kasella, bullar med vallmofrön (lettiskt!) och piråger (lettiskt).


Kommentarer
Postat av: Oslofru

SÅ mysigt <3

2014-12-18 @ 10:06:45
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liene.blogg.se




RSS 2.0