The feeling when you hold so much inside, you were created to be able to express so much more, you were made for something more

När jag och mamma var ute på fälten och fotade. Det var sommar det!
 
Jag hade egetnligen tänkt updatera med några bilder från den senaste månaden när jag var hos min vän, men eftersom jag inte har kameran till hands just nu. Visst, den är på en hylla bakom mig men jag är så lat att jag orkar knappt sträcka mig efter den och sedan överföra bilderna till datorn så vi tar bilder från sommaren så här på morgonkvisten.
 
Nu när jag är hemma är det kallt och vintrigt, och jag har lust att skaffa nya rutiner helt och hållet. Jag har funderat på att sluta blogga för det krävs så mycket tid och energi som jag kunde lägga ned på andra saker istället. Har insett att det finns andra och bättre sätt att leva på. Jag vill lära känna människor, bry mig om dem och faktiskt göra något med mitt liv. Men innan jag avslutar min resa här ska jag lägga upp dem sista inläggen som ett avsked till alla er om det inte är så att ni vill följa min resa på instagram hellre. Min instagram är @lienesword. Har funderat på att byta det till @lienesvard men det får vi se sen då.


Kommentarer
Postat av: Annster

Det har du helt rätt i.
Kunde inte sagt det bättre själv.
Ska lägga de orden på minnet :)

2014-11-02 @ 16:54:21
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liene.blogg.se




RSS 2.0