Ska jag ändra eller skapa ny blogg?

Bild från sommaren 2013. Det var en fin sommar, men den här var det med.
 
Men nu till kärnämnet i inlägget. Det känns som att jag vill förändra något med bloggen. Kanske borde jag skapa en helt ny med nytt namn istället för life from within som används av några andra också till andra begrepp, fast jag gillar namnet, och så vill jag ha något enklare och kortare som man minns lättare. Har kört på så här ett tag men det har blivit lite rörigt, tråkigt och eller för ansträngande. Om jag skapar en helt ny blogg kommer jag så klart föra över alla inlägget härifrån dit. Fortsätter jag blogga här måste jag hitta på ett annat sätt som gör att jag vill fortsätta blogga och det är som att andra har tröttnat på mig lite också. Vill ju att min blogg ska vara så mycket mer! Har inte kunnat pressa fram det och kanske för att jag måste börja med mig själv.
 
Kommer så klart fortsätta ha samma teman: kristen tro, mitt liv, drömmar från Gud, foton, teckningar och musik samt egenskrivna låtar. Det är formuleringen jag vill förändra om ni ens förstår hur jag menar...
 
Har frågat mina youtube vänner om de vill att jag ska skriva även på engelska på min blogg för att de ska förstå. Om de vill läsa. Får se vad de svarar. Då skulle jag ha kortare inlägg men mer kompakta.


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Prova att starta en helt ny! :DD

2014-08-30 @ 17:12:36
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Anders

Du måste göra som du känner för, men "Life from within" är ett väldigt bra namn, tycker jag.
Vad engelskan beträffar är det samma sak där, du måste testa själv vad som känns bäst. Du testar ju förresten redan på Facebook. Troligen känner du att du vinner något och förlorar något annat. Sedan får du väga vad som är mest värdefullt.
Det viktigaste är att du är du.
Kommer också att tänka på att du har skrivit många väldigt personliga och modiga texter på bloggen. Kanske blir det svårare för dig att skriva just den sortens texter om bloggen är på engelska. Återigen, det kan vara på gott och ont. Du kanske tycker att det är dags att satsa på andra sorters texter.
Jag lär nog titta in på bloggen vad du än bestämmer dig för. Kram

Svar: Ja du, vi får se hur jag gör :) men det stämmer det du säger om längre texter. Blir svårare på engelska. Dessa får de läsa i google översätt bara tror jag.
Liene Svärd

2014-08-30 @ 20:39:28
Postat av: Lilly

Jag har med tusen gånger funderat på att skapa en ny blogg, men nej. :) Ångrar mig alltid och byter tillbaks.

2014-09-01 @ 09:12:01
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liene.blogg.se




RSS 2.0